Obsah stránek není určen osobám mladším osmnácti let, těhotným a kojícím ženám.

středa 6. dubna 2016

Srnec - úprava

BPK Visák s vyřezaným jelenem - úprava 


Tak nakonec jsem se do menší úpravy pustil - vyzkoušel jsem nápad, o kterém jsem už delší dobu ohledně visáků přemýšlel - a to výměnu náustku za pořádný akrylový. 

Původní náústek je slaboučká plastová trubička s tenkým rozšířením na konci a na druhém konci se závitem, kterým se zašroubuje do toho plastového klobouku na haluzce. 
Napadlo mě zkusit, zda by nebyl pohodlnější větší akrylový náústek, se kterým by se to v zubech drželo líp. A i by to nejspíš lépe vypadalo. 

Postup jsem vymyslel jednoduchý - vyrobit si čep s příslušným závitem, navrtat náústek, čep do něj vlepit, pak jen dotvarovat náústek do požadovaného tvaru a tradá. 
A jak řekl, tak taky udělal. 


Dohromady na tom nic nebylo a měl jsem to hotové za chvíli a s výsledkem jsem spokojený. 



V zubech se to opravdu drží mnohem pohodlněji, díky pořádnému ohnutí to jde pěkně zavěsit a i to podle mého vypadá lépe. 

Vyjma téhle úpravy jsem ještě oživil zašlé kovové části a jelena jsem napustil olejem. Do nějakého vybarvování jsem se nakonec raději nepouštěl. 


Ještě jsem přemýšlel, zda z hlavičky a spodního dílu obrousit lak a moření a pak si to namořit pěkně kontrastně a též naolejovat, ale jednak už jsem na to neměl čas a jednak to samo o sobě nevypadá zle, tak jsem to zatím nechal být a pustím se do toho až jestli se třeba lak časem poškodí nebo prostě až na to budu mít volnou chvíli a bude se mi chtít. 

Tady ještě pár fotek mých prvních dvou visáků - jak je patrno, ten s jelenem je opravdu mohutnější. 




Přemýšlím, že Srnca asi budu mít na mýdláky. 



Žádné komentáře:

Okomentovat