Obsah stránek není určen osobám mladším osmnácti let, těhotným a kojícím ženám.

neděle 26. června 2016

Nákup z Anglie - aktuálně

Nákup z Anglie - aktuálně 

Momentálně mám na cestě objednávku z Anglie, další Meerschaum hlavičku na mého Falcona a nějaké GH čističe k tomu. 
Ale o tom, až to přijde. 

Co mě během tvorby objednávky zarazilo bylo to, že jsem se ohledně tabáků setkal s texty: 
"**Sorry, we cannot send this product to the USA and any other EU Country**" 
"a)Only Pipes and Accessories can be shipped outside of the UK, any orders for Tobaccos will be rejected and no furfilled."

Tudíž hlavičku na Falcona možné objednat je, ale přihodit si k tomu tabáček je náhle nemožným. 
Začal jsem se po tom pídit, a než se ptát o víkendu v dotyčných anglických obchodech, zkusil jsem se zeptat dýmkařského kolegy Marka, který žije v Anglii. 

No, Marek to vypátral, o co to jde. 
Sice mě tím nepotěšil, ale aspoň víme, na čem jsme a Marekovi rozhodně palec hore za jeho detektivní práci. 

Více zde na jeho videu, kde to pěkně vysvětluje:



Rovněž sem připojuji moje komentáře z odkazované YouTube stránky:

"Zdravím Marek, vďaka za info, aj keď takto nepríjemné. ...  Ohledně Německa jsem se s neposíláním tabáku mimo DE už také setkal, konkrétně šlo o doutníky a docela dost eshopů prostě mimo Německo neposílá, konkrétně namátkou třeba tyhle dva: http://www.die-tabakstube.de/de/zigarrenwelt/zigarren/shortfiller-zigarren/brasildeckblatt/4388/meine-40er-brasil - Verkauf ab 18 Jahren, Versand nur innerhalb Deutschlands! a https://www.cigarre24.de/meine-40er-brasil - Versand nur an Volljährige! Lieferung nur innerhalb der BRD!. ...  Bylo jich mnohem víc, tak snad to není nový trend. Každopádně Hacico a tabakversand zatím fungují, zrovna z tabakversand.de mám zrovna na cestě zásilku, ale může to být jen otázka času, než dojde i na ně... Hezký zbytek dne a ještě jednou dík.
...
Ano, Michalovi z Etrafiky rozhodně palec hore, máme díky němu opravdu velký výběr různých tabáků. To že nakupuji já ze zahraničí je už jen taková zmlsanost, co se různých u nás nedostupných specialit týče."


Takže toliko dnes k tomuto nepříjemnému infu... 
Zdá se, že nás moc radostné vyhlídky, co se týče nákupu tabáku ze zahraničí nečekají. 

No, tak aspoň trochu radostněji na závěr. 
Brzo tu snad přibudou veselejší články o obsahu zásilky, kterou mám na cestě z DE - nějaké doutníčky a tabáček a o nové Meerschaum hlavičce, kterou mám na cestě z UK nebo třeba taky o nějaké nové dýmce. Biftek zrovna krouhal. ;-) :-) 

RottenFox 

Žádné komentáře:

Okomentovat